joi, 2 octombrie 2008

Si?

Imi aduca aminte de nimic: cata frustrare, agonie, suparare, lacrimi, crize, paranoia,dorinta, urlete, dusmanie,
rasete abundente, concurenta, lipsa de interes, indiferenta, drumul la gara, razbunare, singuratate, neliniste,
gelozie, priviri patrunsatoare. Totul ca un ambalaj de hartie aruncat pe jos in pustietate.
Era un 3 in 1,tu, eu, si acel ceva.si? Ai tu un raspuns? Eu nu am,nu vreau unul, nu-mi doresc, nu ma
priveste, n-am nici-un interes.
Ma stii? Asa pretinzi. Nu, deloc,nici vag, asa crezi, stupiditate, fara sens, nimic si stop.
Sunt plina de vulgaritate, pasivitate, ignoranta, ironie, egoism, aroganta.
S-a ajuns in punctul mort, brusc, repede si irevocabil.
Gata, acum stau la birou, e perfect, am sufletul in aromonie, e luminat, totul e limpede acum,
m-am linistit. Nu sunt singura, deloc, si e bine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ridlles in the southern skies
you watch me wit a million eyes..
uh?
xD