marți, 12 august 2008

Un asa zis "n-a fost sa fie"

E ca si cum imi doresc, nespus de tare, dar daca sunt singura care isi doreste! Daca doar eu visez si doar eu ma zbat..de ce sa imi doresc ceva ce nu e reciproc? Si as propune cu perfecta seninatate sa zic "Vrei sau nu?Daca vrei zi acum Da." iar daca zice "Nu" inseamna ca poate nu a fost sa fie cu adevarat si ca e doar ce mi-am dorit eu sa fie. Pentru ca exista o regula "daca iti doresti cu adevarat.Dovedeste-o". Daca nu esti in stare, stai de-o parte si ar fii bine sa iti vezi de lucrurile cu adevarat importante pentru tine. Pentru ca spre deosebire de tine, eu am stiut sa iubesc, sa iert, sa indragesc, sa fiu fidela si voi fii pana la capat. O sa tin sentimentul in mine pt ca vreau. O sa il pastrez, sa il venerez, o sa ajung sa simt doar frumusetea lui, o sa il simt ca o adiere calda pe timp de iarna care o voi pastra ca o amintire infloritoare pe care voi avea curajul sa o redau doar nepotilor. Cand o sa le povestesc magia sentimentului care n-a fost sa fie,dar a existat, a persitat ca o cicatrice pe sirea spinarii. E intr-un fel perfect sa simti ca ai avut sentimentul ala, pentru ca sunt sigura ca se nasc persoane pe lumea asta si ajung sa moara si nu stiu ce inseamna sa te potrivesti perfect pe o melodie care te adanceste intr-un cub de ghiata,dar cu toate astea simti cum stii ca o sa inveti sa te obisnuiesti cu el,cu sentimentul acela cald. Pentru ca poate te uiti in oglinda si zici ca totul din jurul tau nu este asa cum putea fii, dar de ce nu incerci sa il faci? Pentru ca sentimentul unora dispare, cred ca trebuie sa nu iti placa florile ca sa stii sa stochezi ceva cu adevarat. Mai bine mergi la o ploaie de stele, pune.ti o dorinta, a mea va fi sa ma trezesc la viata, indiferent in ce forma sa decurga totul.Va fi asa cum trebuie sa fie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

da e exact asa cum zici u :|

Anonim spunea...

cum apare si intr-o preafrumoasa melodie:
"have you ever loved her?! i have.. it hurts."