duminică, 16 noiembrie 2008

Leapsa

Laura joaca leapsa.Si se pare ca e randul meu acum. De fapt e de cateva zile dar n-am stiut ce sa scriu.
Cica trebuie sa imi zica nu stiu cate calitati. Cum nu am foarte multe, o sa trec ce mi se pare mie ca sunt calitati si lucurile de care ma cam leg eu.

`Sunt in stare sa port o discutie pe aproape orice tema (si reusesc sa ii tin piept lui Trip).

`Reusesc sa o fac pe Maria sa rada cu lacrimi.

`Ascult muzica buna.

`Sunt destul de convinsa ca stiu sa iubesc.

`Reusesc sa fac poze destul de bune.

`Citesc numai carti bune de placere.

`Stiu sa dau o replica oricand.

`Am umeri frumosi.

`Am o ironie proprie.

`Sunt al naibii de sincera.

`Stiu sa ma imbrac bine.

`Am invatat din greselile altora pentru propria mea persoana.

`Nu-mi dezamagesc prietenii.

`Ma tin de promisiuni.

`Cu mine se fac cele mai intense pariuri.

`Nu ma imbat de la 2 beri si incep sa par penibila cand ies undeva.




Acum trebuie sa dau leapsa mai departe si cum nu prea stiu cui. Ar veni cam asa: Ralphee, Emma si Bogdan

Un comentariu:

Anonim spunea...

i'll pay you back ! >:)