sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Tot plictisita am ramas

M-am tot gandit cum sa incep eu noul format, evident ca n-am nici cea mai vaga idee, probabil de la prea multa lene sau pur si simplu am o viata mult prea plicticoasa. Singura chestie care chiar m-a amuzat in ultimul timp a fost o pustoica care a dezvoltat o oarecare pasiune pentru propria mea persoana, si cat de copilaresc ar parea si din partea mea, sunt oarecum mandra pentrun ca e singura persona pe care am rusit sa o fac sa imi copieze ideile sau chiar sa ma poarte cu mandrie in rama la pozele de la avatar pe faimosul messenger. Am profitat un pic de situatia ei jenanta cu un punkist simpatic cu care m-am amuzat asa pentru cateva ore, si nu cum isi imagineaza ea ca ne-am distrat, doar asa un pic de replicile ei de 15 ani. Dar si asta a trecut repede. In afara de a fuma cate o tigara, a sta pe net, a mai citi prin cartile mele capatate de la bibiloteca, a merge la scoala si a ma vedea cu El, nu fac absolut nimic.
Am zis ca incep postul asta si o sa incep sa imi folosesc abilitatile usor sarcastice si amuzante ca sa creez un format interesant, se pare ca nu prea reusesc. O sa ma obisnuiesc usor cu timpul si sa speram ca o sa mearga mai bine.

Niciun comentariu: