marți, 29 iulie 2008

Aberatie in scriere

In primul rand tin sa precizez ca as fi vrut sa numesc chestia asta scrisa "a abera" dar am aflat cu 5 minute in urma ca verbul asta nu exista ci doar substantivul asa ca m-am decis macar sa vorbesc cat de cat corect din punct de vedere gramatical.
am chef sa scriu..scriu aiurea fara noima..n-am mai scris de mult..de aproape o luna..uneori cred ca simt nevoia sa ma apuc sa tin un jurnal..ca sa am unde sa insir cuvinte fara sir doar sa zic ceva,sa am exprim,sa vorbesc,sa ma cert cu mine,sa ma plang,sa rad,sa povestesc pur si simplu. Am un chef nebun sa ma exprim,sa spun ceva nespus pana acum,sa imi manifest un sentiment interior care ma depaseste,care de fapt e inexplicabil,e o combinatie de fericire si tristete, optimism si pesimism,rational si inconstienta,deprimare si extaz,toate la un loc,combinate,contopite intr-un amestec ciudat,precum fumul care iese lent dintr-o tigara.
vreau sa scriu cat mai mult,pt ca simt ca trebuie, am intrat in starea aia in care daca nu scriu simt ca imi cade tot parul din cap si raman cheala.
e ca mirosul une carti bune,cumparata proaspat de la anticariat si dorinta nemarginita de a citii cartea pur instinctiv din cauza mirosului.ca ascultatul unei melodii dupa multa vreme si sa realizezi cat de dor ti-a fost de melodia respectiva.ca dorinta de a manca ceva dulce dimineata.ca reaminirea brusca in autobuz ca ai uitat ceva acasa si grimasa specifica.e doar dorinta de a te exprima,ceva mai presus decat poti explica.
si acum simt,asa cum imi aluneca degetele pe tastatura,cum lovesc fiecare litera cu rapiditate,cum stiu unde e amplasata fiecare din litere,cum am o teama ca nu o sa mai am ce scrie si cu toate astea nu vreau sa ma opresc,sa scriu orice,numai sa scriu.e ca un exces de furie intr-un moment intamplator.
as scrie despre toate sentimentele alea diferite care totusi sunt atat de familiare,asta tot in mintea mea,as vrea sa le priezint firesc asa cum imi beau cafeaua dimineata,sa o exprim liber intr.o frumoasa seara de iulie,cand unii din voi repeta la bass,vorbesc terorii,beau bere,se uita la o emisiune cu ziare la televizor,mananca ciocolata,vorbesc la telefon,citesc bloguri,se gandesc la o persoana draga,plang,rad,vorbesc,eu asa exprim o aberatie in scris.

Niciun comentariu: